Kaleva Media solmi yhteistyösopimuksia palloilulajien pääsarjajoukkueiden kanssa

Kaleva Media on solminut uusia yhteistyösopimuksia palloilulajien pääsarjajoukkueiden kanssa käynnistyvälle kaudelle 2021–2022. Uutena yhteistyökumppanuutena Kaleva Median yhteisöön liittyy oululaisen OLS:n F-liigan miesten salibandyjoukkue. Kuusamossa sen sijaan uusittiin Koillissanomien yhteistyösopimus lentopallon naisten Mestaruusliigan Pölkky Kuusamon kanssa.

Koillissanomat ja Pölkky Kuusamo ovat tehneet yhteistyötä jo usean vuoden ajan. Nyt uusittu sopimus mahdollistaa yhteistyön kattavamman hyödyntämisen, joka näkyi esimerkiksi Koillissanomien toteuttamassa kahden harjoituspelin streamauksessa. Kuusamossa rovaniemeläistä WoVo:a vastaan pelattuja otteluita seurasi katsojia verkossa satapäin. Lisäksi Lapin Kansa tuotti vastavuoroisesti kahden harjoitusottelun streamauksen Lapin Kansa Live -alustallaan Rovaniemellä pelatuista WoVo – Pölkky Kuusamo harjoitusotteluista, jotka myös Koillissanomat näytti digitilaajilleen.

Koillissanomien ja Pölkky Kuusamon yhteistyösopimuksen allekirjoittivat Kaleva Median asiakkuuspäällikkö Kimmo Patosalmi, Pölkky Kuusamon Tarmo Ronkainen ja Koillissanomien päätoimittaja Jenny Halvari. Kuva: Jussi Väätäinen / Kaleva Media

Yhteistyö OLS:n kanssa tuo lisää salibandya Kaleva Median yhteistyöyhteisöön

Kaleva Median ja Oulun Luistinseura OLS:n kanssa solmima sponsorointisopimus F-liigan salibandyjoukkueen kumppanuudessa tuo lisää salibandya Kaleva Median kumppanuusyhteisöön. OLS:n lisäksi Kaleva Medialla on yhteistyösopimus myös Limingan Niittomiesten miesten salibandyn Divarissa pelaavan joukkueen kanssa, jossa mediakumppanina toimii Rantalakeus.

Lisäksi Kaleva Media B2B asiakasratkaisut on tehnyt sopimuksen OLS:n kanssa, jonka myötä heidän hallinnoimien digitaulujen myynti siirtyy Kaleva Medialle.

– Teemme samanlaista yhteistyötä paikallisten urheiluseurojen kanssa myös muualla. Esimerkiksi Limingan tienvarsitaulussa yhteistyötä tehdään Limingan Niittomiesten kanssa ja Jäälin taulussa Vesaisten Poikien kanssa, Kaleva Median Susanna Kaikkonen vahvistaa.

– Digitaalisuus ulkomainonnassa mahdollistaa useamman taulun käytön markkinointikampanjassa. Se on kustannustehokasta sekä nopeaa, lisäksi samasta kampanjamateriaalista on helppo työstää näkyvyydet niin printtilehteen, display-mainontaan kuin ulkomainontaan, Kaikkonen jatkaa monikanavaisuutta korostaen.

Uusien sopimusten lisäksi Kaleva Media tekee yhteistyötä edelliskausien tapaan esimerkiksi Oulun Kärppien jääkiekon naisten ja miesten Liiga-joukkueiden kanssa, Rovaniemen Kiekon Mestis-joukkueen, Limingan Niittomiesten salibandyjoukkueen sekä Tornion Palloveikkojen Futsal-liigajoukkueen kanssa. Tärkeä osa Kaleva Median sponsorointiohjelmaa on myös Kaleva Media Talents yksilöurheilijoiden tukiohjelma, jossa mukana ovat hiihtäjä Niilo Moilanen, pararatsastaja Laura Kangasniemi, telinevoimistelija Ada Hautala, yleisurheilijat Mette Baas, Aaro Davidila ja Toni Keränen, freeski-laskija Anni Kärävä sekä golffari Karina Kukkonen.

Kaleva Median ulkomainonnan ja muut markkinointipalvelut löydät kalevamedia.fi/yrityksille -sivuilta.