• Avoimet työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä
Kaleva Media yrityksille
  • Kasvua markkinoinnilla
  • Palvelumme
    • Asiakas- ja markkinaymmärrys
      • Tutkimuspalvelut
    • Sisällöntuotanto
      • Tekstisisällöt
      • Valokuvaus
      • Graafinen suunnittelu ja tuotanto
      • Mainosten suunnittelu
    • Julkaisu ja jakaminen
      • Verkkosivut
      • Sosiaalinen media
      • Vaikuttajamarkkinointi ja PR
      • Painopalvelut
      • Jakelupalvelut
    • Mainonta
      • Radiomainonta
      • Display-mainonta
      • Printtimainonta
      • Rekrytointi
      • Ohjelmallinen mainonta
      • Natiivimainonta
      • Ohjaava natiivimainonta
      • Ulkomainonta
      • Hakusanamainonta
      • Sosiaalisen median mainonta
    • Suunnittelu ja konseptointi
      • Sisältömarkkinointi
      • Mainonnan konseptointi
      • Brändin kirkastaminen
    • Mittaaminen ja kehittäminen
      • Kasvun Alusta -datapalvelut
    • Kumppaniohjelma
    • Ajankohtaiset kampanjat
      • Digitalkoot
      • Kesälehdet 2022
      • Katso tallenteet tapahtumista ja webinaareistamme
  • Kasvutarinat
    • Suunnittelu
      • Kailatec
      • Visit Oulu
      • Pudasjärven Vuokratalot
      • Kontio
      • Kiinteistömaailma Rovaniemi
      • Oulun Sydänkeskus
      • Ylläs
    • Sisältömarkkinointi
      • Pohjolan Osuuspankki
      • Brillet
      • Unibed
      • Toivon Kuulo
      • Rovaniemen Keittiömaailma
    • Tunnettuuden kasvattaminen
      • Koskitraktori
      • Optihouse Sipola
      • Temrex
      • Suomen Potilasvahinkoapu
      • Silmien Klinikka
      • Colleqium
      • Kaleva Median rekrytointikampanja
    • Sisällöntuotanto
      • Iso-Syöte
      • K-Citymarket Rovaniemi
      • Rukapalvelu
      • Telia Inmics-Nebula
  • Mediamme
    • Kaleva Median julkaisut
      • Kaleva
      • Lapin Kansa
      • Iijokiseutu
      • Koillissanomat
      • Pyhäjokiseutu
      • Raahen Seutu
      • Rantalakeus
      • Siikajokilaakso
      • Forum24
      • Lounais-Lappi
      • Raahelainen
      • Uusi Rovaniemi
      • Pohjoisen Polut
    • Liite- ja teemalehdet
      • Koti-Kaleva
      • Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjä -lehti
      • Helmi-liitteet
      • RukaNews
    • Suunnittelijan työkalut
      • Mediakortit ja hinnastot
      • Mainospaikat
      • Aineisto-ohjeet
      • Maksuliikenne ja myyntiehdot
    • Lehtien ilmestyminen
  • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä
  • Etsi
  • Menu
  • Kasvua markkinoinnilla
  • Palvelumme
    • Asiakas- ja markkinaymmärrys
      • Tutkimuspalvelut
    • Suunnittelu ja konseptointi
      • Sisältömarkkinointi
      • Mainonnan konseptointi
      • Brändin kirkastaminen
    • Sisällöntuotanto
      • Tekstisisällöt
      • Valokuvaus
      • Graafinen suunnittelu ja tuotanto
      • Mainosten suunnittelu
    • Julkaisu ja jakaminen
      • Verkkosivut
      • Sosiaalinen media
      • Vaikuttajamarkkinointi ja PR
      • Painopalvelut
      • Jakelupalvelut
    • Mainonta
      • Radiomainonta
      • Display-mainonta
      • Printtimainonta
      • Ohjelmallinen mainonta
      • Natiivimainonta
      • Ohjaava natiivimainonta
      • Ulkomainonta
      • Rekrytointi
      • Hakusanamainonta
      • Sosiaalisen median mainonta
    • Mittaaminen ja kehittäminen
      • Kasvun Alusta -datapalvelut
    • Kumppaniohjelma
    • Ajankohtaiset kampanjat
      • Katso tallenteet tapahtumistamme
  • Kasvutarinat
    • Suunnittelu
      • Kailatec
      • Visit Oulu
      • Kontio
      • Pudasjärven Vuokratalot
      • Kiinteistömaailma Rovaniemi
      • Oulun Sydänkeskus
      • Ylläs
    • Sisältömarkkinointi
      • Pohjolan Osuuspankki
      • Brillet
      • Unibed
      • Toivon Kuulo
      • Rovaniemen Keittiömaailma
    • Tunnettuuden kasvattaminen
      • Koskitraktori
      • Optihouse Sipola
      • Temrex
      • Suomen Potilasvahinkoapu
      • Silmien Klinikka
      • Colleqium
      • Kaleva Median rekrytointikampanja
    • Sisällöntuotanto
      • Iso-Syöte
      • K-Citymarket Rovaniemi
      • Rukapalvelu
      • Telia Inmics-Nebula
  • Mediamme
    • Kaleva Median julkaisut
      • Kaleva
      • Lapin Kansa
      • Iijokiseutu
      • Koillissanomat
      • Pyhäjokiseutu
      • Raahen Seutu
      • Rantalakeus
      • Siikajokilaakso
      • Forum24
      • Lounais-Lappi
      • Raahelainen
      • Uusi Rovaniemi
      • Pohjoisen Polut
    • Liite- ja teemalehdet
      • Koti-Kaleva
      • Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjä -lehti
      • Helmi-liitteet
      • RukaNews
    • Suunnittelijan työkalut
      • Mediakortit ja hinnastot
      • Mainospaikat
      • Aineisto-ohjeet
      • Maksuliikenne ja myyntiehdot
    • Lehtien ilmestyminen
  • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä
      • Suunnittelijat ja tuottajat
      • Asiakkuuspäälliköt alueittain
      • Asiantuntijamyynti
      • Johto
  • Haku

Tutustu kasvutarinoihin

Lue, miten Kaleva Media on auttanut pohjoisen yrityksiä kasvamaan monipuolisesti markkinoinnin keinoin, paikallis- ja asiakasymmärrystä hyödyntäen.

Lue, miten Kaleva Media on auttanut pohjoisen yrityksiä kasvamaan monipuolisesti markkinoinnin keinoin, paikallis- ja asiakasymmärrystä hyödyntäen.

Kasvutarinat

Pohjolan Osuuspankki: Miksi paikallisessa markkinoinnissa luotetaan Kaleva Mediaan?

SATA VUOTTA TÄYTTÄVÄ Pohjolan Osuuspankki on perustettu ja olemassa lappilaisia varten. Nykyisin yritys tarjoaa monipuolisesti palveluitaan niin henkilö- kuin yritysasiakkaillekin. Vuosikymmenten menestys on vaatinut työtä – eikä vähiten markkinoinnin saralla.

Tutustu tarinaan

Pohjolan Osuuspankki: Miksi paikallisessa markkinoinnissa luotetaan Kaleva Mediaan?

SATA VUOTTA TÄYTTÄVÄ Pohjolan Osuuspankki on perustettu ja olemassa lappilaisia varten. Nykyisin yritys tarjoaa monipuolisesti palveluitaan niin henkilö- kuin yritysasiakkaillekin. Vuosikymmenten menestys on vaatinut työtä – eikä vähiten markkinoinnin saralla.

Tutustu tarinaan

Kailatec: Kilpailuedut ylpeästi esille – brändin kirkastus kiteytyi brändikäsikirjaan

KAILATEC HALUSI YMMÄRTÄÄ paremmin asiakkaitaan ja selvittää brändiinsä liitetyt mielikuvat ja tunnettuutensa. Yritykselle toteutettiin asiakastyytyväisyys- ja mielikuvatutkimus, joiden tuloksia hyödyntäen brändi kirkastettiin.

Tutustu tarinaan

Kailatec: Kilpailuedut ylpeästi esille – brändin kirkastus kiteytyi brändikäsikirjaan

KAILATEC HALUSI YMMÄRTÄÄ paremmin asiakkaitaan ja selvittää brändiinsä liitetyt mielikuvat ja tunnettuutensa. Yritykselle toteutettiin asiakastyytyväisyys- ja mielikuvatutkimus, joiden tuloksia hyödyntäen brändi kirkastettiin.

Tutustu tarinaan

Koskitraktori Oy: Miksi raskaan kaluston korjaamiseen ja varaosiin erikoistunut yritys suuntasi someen?

KUN TUNNETTUUTTA HALUTAAN NOSTAA, täytyy näkyvyyttäkin saada lisää. Somessa aktivoitunut Koskitraktori sai paljon positiivista palautetta. Tavoitteena oli vahvistaa asemaansa eri kohderyhmiensä mielessä. Miten kävi?

Tutustu tarinaan

Koskitraktori Oy: Miksi raskaan kaluston korjaamiseen ja varaosiin erikoistunut yritys suuntasi someen?

KUN TUNNETTUUTTA HALUTAAN NOSTAA, täytyy näkyvyyttäkin saada lisää. Somessa aktivoitunut Koskitraktori sai paljon positiivista palautetta. Tavoitteena oli vahvistaa asemaansa eri kohderyhmiensä mielessä. Miten kävi?

Tutustu tarinaan

Optihouse Sipola: printtimainonta tuo välittömiä tuloksia vuosi toisensa jälkeen

PAIKALLINEN OPTIKKOLIIKE IHASTUTTAA tunnelmallaan ja aitoudellaan. Toimivaksi todettua mainonnan tapaa ja kanavaa ei olla haluttu uudistaa pelkästään uudistamisen takia – miksipä korjata jotain, mikä ei ole rikki.

Tutustu tarinaan

Optihouse Sipola: printtimainonta tuo välittömiä tuloksia vuosi toisensa jälkeen

PAIKALLINEN OPTIKKOLIIKE IHASTUTTAA tunnelmallaan ja aitoudellaan. Toimivaksi todettua mainonnan tapaa ja kanavaa ei olla haluttu uudistaa pelkästään uudistamisen takia – miksipä korjata jotain, mikä ei ole rikki.

Tutustu tarinaan

Oulun kaupunki & Visit Oulu: suomalaisia innostettiin suuntaamaan kesäloman viettoon etelän sijasta pohjoiseen

VAIKUTTAJAMARKKINOINNIN KAMPANJA sai kuluttajat suuntaamaan uudelle, elämykselliselle Pohjolan rengastie -reitistölle: kesä 2021 vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.

Tutustu tarinaan

Oulun kaupunki & Visit Oulu: suomalaisia innostettiin suuntaamaan kesäloman viettoon etelän sijasta pohjoiseen

VAIKUTTAJAMARKKINOINNIN KAMPANJA sai kuluttajat suuntaamaan uudelle, elämykselliselle Pohjolan rengastie -reitistölle: kesä 2021 vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.

Tutustu tarinaan

Temrex: 2 vuodessa 5 uutta myymälää – vahvasti kasvava Temrex luottaa markkinoinnissaan printtiin

MITEN KOTIMAINEN PERHEYRITYS on päässyt näin vauhdikkaaseen kasvuun? Syitä on tietysti monia, mutta markkinoinnissa resepti on ollut varsin yksinkertainen: näy isosti ja usein siellä, mistä kohderyhmäsikin löytyy.

Tutustu tarinaan

Temrex: 2 vuodessa 5 uutta myymälää – vahvasti kasvava Temrex luottaa markkinoinnissaan printtiin

MITEN KOTIMAINEN PERHEYRITYS on päässyt näin vauhdikkaaseen kasvuun? Syitä on tietysti monia, mutta markkinoinnissa resepti on ollut varsin yksinkertainen: näy isosti ja usein siellä, mistä kohderyhmäsikin löytyy.

Tutustu tarinaan

Pudasjärven Vuokratalot: Asukastutkimuksella lisää asiakasymmärrystä ja tukea tulevaisuuden kehittämiseen

ASIAKASTYYTYVÄISYYS on yksi yrityksen tärkeimmistä strategisista arvoista ja sitä onkin mitattu säännöllisesti vuosittain. Kun Kaleva Media sai toteuttaa tutkimuksen ensimmäistä kertaa vuonna 2021, vastaajia saatiin enemmän kuin koskaan aiemmin.

Tutustu tarinaan

Pudasjärven Vuokratalot: Asukastutkimuksella lisää asiakasymmärrystä ja tukea tulevaisuuden kehittämiseen

ASIAKASTYYTYVÄISYYS on yksi yrityksen tärkeimmistä strategisista arvoista ja sitä onkin mitattu säännöllisesti vuosittain. Kun Kaleva Media sai toteuttaa tutkimuksen ensimmäistä kertaa vuonna 2021, vastaajia saatiin enemmän kuin koskaan aiemmin.

Tutustu tarinaan

Suomen Potilasvahinkoapu: Miten erikoistunut lakiasiain­toimisto saa ihmiset löytämään palveluidensa pariin?

MITÄ TEHDÄ, kun joutuu potilasvahingon kohteeksi? Onneksi apu on lähellä: Suomen Potilasvahinkoapu tiedottaa mainonnankin avulla tärkeästä työstä, jota se tekee jokaisen auttamiseksi.

Tutustu tarinaan

Suomen Potilasvahinkoapu: Miten erikoistunut lakiasiain­toimisto saa ihmiset löytämään palveluidensa pariin?

MITÄ TEHDÄ, kun joutuu potilasvahingon kohteeksi? Onneksi apu on lähellä: Suomen Potilasvahinkoapu tiedottaa mainonnankin avulla tärkeästä työstä, jota se tekee jokaisen auttamiseksi.

Tutustu tarinaan

Rukapalvelu: Oikean kumppanin kanssa lehden saa ”avaimet käteen” periaatteella suunnittelusta jakeluun saakka

HYVIN VAIVATONTA – näin Rukapalvelun toimitusjohtaja summaa yhteistyötä ja lehdenteon prosessia Kaleva Median kanssa.

Tutustu tarinaan

Rukapalvelu: Oikean kumppanin kanssa lehden saa ”avaimet käteen” periaatteella suunnittelusta jakeluun saakka

HYVIN VAIVATONTA – näin Rukapalvelun toimitusjohtaja summaa yhteistyötä ja lehdenteon prosessia Kaleva Median kanssa.

Tutustu tarinaan

Silmien Klinikka: 5 kuukautta avajaisista ja tavoiteltu asiakasmäärä ylittyi puolella

KYLLÄ VAIN, PIENIKIN VOI PÄRJÄTÄ. Mutta miten saada pienen yrityksen budjetilla näkyvyyttä suurten ja tunnettujen kilpailijoiden valtaamilla markkinoilla?

Tutustu tarinaan

Silmien Klinikka: 5 kuukautta avajaisista ja tavoiteltu asiakasmäärä ylittyi puolella

KYLLÄ VAIN, PIENIKIN VOI PÄRJÄTÄ. Mutta miten saada pienen yrityksen budjetilla näkyvyyttä suurten ja tunnettujen kilpailijoiden valtaamilla markkinoilla?

Tutustu tarinaan

Kontio: ”Tämä projekti oli meille se pohjatyö mikä piti tehdä, jotta osataan suunnistaa kohti oikeaa päämäärää.”

MAAILMAN SUURIN JA JOHTAVA hirsitalovalmistaja halusi syventää asiakasymmärrystään. Kun datasta ja tutkimuksista kerätyt tiedot tuotiin yhteen, löydettiin Kontion tärkeimmät kohderyhmät ja pystyttiin kokoamaan heistä ostopersoonakuvaukset.

Tutustu tarinaan

Kontio: ”Tämä projekti oli meille se pohjatyö mikä piti tehdä, jotta osataan suunnistaa kohti oikeaa päämäärää.”

MAAILMAN SUURIN JA JOHTAVA hirsitalovalmistaja halusi syventää asiakasymmärrystään. Kun datasta ja tutkimuksista kerätyt tiedot tuotiin yhteen, löydettiin Kontion tärkeimmät kohderyhmät ja pystyttiin kokoamaan heistä ostopersoonakuvaukset.

Tutustu tarinaan

Telia Inmics-Nebula: Painettu lehti tärkeänä osana strategiaviestintää

YHTEISEN TULEVAISUUDEN RAKENTAMINEN yritysfuusiossa vaatii selkeää, henkilöstöä sitouttavaa viestintää. Telia Inmics-Nebulan ensimmäisestä TINSIGHT-lehdestä syntyi julkaisu henkilöstölle. Keitä he ovat, mistä he tulevat ja mihin he ovat yhdessä menossa.

Tutustu tarinaan

Telia Inmics-Nebula: Painettu lehti tärkeänä osana strategiaviestintää

YHTEISEN TULEVAISUUDEN RAKENTAMINEN yritysfuusiossa vaatii selkeää, henkilöstöä sitouttavaa viestintää. Telia Inmics-Nebulan ensimmäisestä TINSIGHT-lehdestä syntyi julkaisu henkilöstölle. Keitä he ovat, mistä he tulevat ja mihin he ovat yhdessä menossa.

Tutustu tarinaan

Brillet: Rohkeasti erilainen, todistetusti menestyvä

HULLU JA ENNAKKOLUULOTON tapa markkinoida näkyy paikallisen ”hiukan paremman” optikkoliikkeen menestyksessä. Ensiluokkainen palvelu ja asiantuntemus ovat toiminnan ytimessä – mitä muuta yrityksen tarinaan sisältyy?

Tutustu tarinaan

Brillet: Rohkeasti erilainen, todistetusti menestyvä

HULLU JA ENNAKKOLUULOTON tapa markkinoida näkyy paikallisen ”hiukan paremman” optikkoliikkeen menestyksessä. Ensiluokkainen palvelu ja asiantuntemus ovat toiminnan ytimessä – mitä muuta yrityksen tarinaan sisältyy?

Tutustu tarinaan

Colleqium: Etukenoa kasvuun rekrytoimalla uusia osaajia

MISSIONA ALANSA HALUTUIN TYÖPAIKKA – miten tehdä se näkyväksi ja tavoittaa sekä puhutella juuri niitä osaajia, jotka eivät kovin helposti vaihda työpaikkaa? Entä voiko asiakashankintaa ja brändin rakentamista tehdä rekrykylki edellä?

Tutustu tarinaan

Colleqium: Etukenoa kasvuun rekrytoimalla uusia osaajia

MISSIONA ALANSA HALUTUIN TYÖPAIKKA – miten tehdä se näkyväksi ja tavoittaa sekä puhutella juuri niitä osaajia, jotka eivät kovin helposti vaihda työpaikkaa? Entä voiko asiakashankintaa ja brändin rakentamista tehdä rekrykylki edellä?

Tutustu tarinaan

K-Citymarket Rovaniemi: ”Me kaikki ollaan erilaisia kuluttajia, sama viesti ei tavoita kaikkia”

TAKTISELLE MAINONNALLE ON PAIKKANSA, mutta kuluttajat kaipaavat myös ideoita ja inspiraatiota. Miten toimia, kun tavoitteena on löytää uutta asiakaskuntaa – sellaista, jota aiempi markkinointi ei ole välttämättä puhutellut?

Tutustu tarinaan

K-Citymarket Rovaniemi: ”Me kaikki ollaan erilaisia kuluttajia, sama viesti ei tavoita kaikkia”

TAKTISELLE MAINONNALLE ON PAIKKANSA, mutta kuluttajat kaipaavat myös ideoita ja inspiraatiota. Miten toimia, kun tavoitteena on löytää uutta asiakaskuntaa – sellaista, jota aiempi markkinointi ei ole välttämättä puhutellut?

Tutustu tarinaan

Kiinteistömaailma Rovaniemi: Kasvoi markkinoinnilla markkinajohtajaksi

KUN LUOVUUTTA, IDEOITA JA KUNNIANHIMOA RIITTÄÄ mutta aikaa sen sijaan ei. Järjestelmällisyys ja suunnitelmallisuus markkinoinnin tehon takeena, tutustu Rovaniemen Kiinteistömaailman keinoihin.

Tutustu tarinaan

Kiinteistömaailma Rovaniemi: Kasvoi markkinoinnilla markkinajohtajaksi

KUN LUOVUUTTA, IDEOITA JA KUNNIANHIMOA RIITTÄÄ mutta aikaa sen sijaan ei. Järjestelmällisyys ja suunnitelmallisuus markkinoinnin tehon takeena, tutustu Rovaniemen Kiinteistömaailman keinoihin.

Tutustu tarinaan

Unibed: Parhaan mahdollisen nukkumiskokemuksen asiantuntija

HYVINVOINTIA, ENERGIAA JA PAREMPAA ELÄMÄNLAATUA – ei pelkkiä sänkyjä. Mutta miten kuluttajat saataisiin ymmärtämään hyvän sängyn merkitys? Unibed lähti taklaamaan haastetta hyödyntämällä asiantuntijasisältöjä.

Tutustu tarinaan

Unibed: Parhaan mahdollisen nukkumiskokemuksen asiantuntija

HYVINVOINTIA, ENERGIAA JA PAREMPAA ELÄMÄNLAATUA – ei pelkkiä sänkyjä. Mutta miten kuluttajat saataisiin ymmärtämään hyvän sängyn merkitys? Unibed lähti taklaamaan haastetta hyödyntämällä asiantuntijasisältöjä.

Tutustu tarinaan

Iso-Syöte: Muutakin kuin Suomen eteläisin tunturialue

MATKUSTAESSA JANOTAAN AITOJA KOKEMUKSIA – Lähetimme kolme sosiaalisen median vaikuttajaa hiihtolomalle Iso-Syötteelle. Miten matkatarinoista luotiin markkinointikokonaisuus, jolla Iso-Syöte tuotiin laajan yleisön tietoisuuteen?

Tutustu tarinaan

Iso-Syöte: Muutakin kuin Suomen eteläisin tunturialue

MATKUSTAESSA JANOTAAN AITOJA KOKEMUKSIA – Lähetimme kolme sosiaalisen median vaikuttajaa hiihtolomalle Iso-Syötteelle. Miten matkatarinoista luotiin markkinointikokonaisuus, jolla Iso-Syöte tuotiin laajan yleisön tietoisuuteen?

Tutustu tarinaan

Kaleva Media: Rekrymainonnan konseptoinnilla houkuteltiin uusia osaajia

”POHJOISEN PUOLESTA” – Kun strategiana on edistää pohjoisen kasvua ja olla yritysten luotettavin markkinointikumppani, oikeiden osaajien rekrytoinnissa onnistuminen on äärimmäisen tärkeää. Mutta miten ne halutut osaajat tavoitetaan ja houkutellaan töihin juuri meille?

Tutustu tarinaan

Kaleva Media: Rekrymainonnan konseptoinnilla houkuteltiin uusia osaajia

”POHJOISEN PUOLESTA” – Kun strategiana on edistää pohjoisen kasvua ja olla yritysten luotettavin markkinointikumppani, oikeiden osaajien rekrytoinnissa onnistuminen on äärimmäisen tärkeää. Mutta miten ne halutut osaajat tavoitetaan ja houkutellaan töihin juuri meille?

Tutustu tarinaan

Oulun Sydänkeskus: Järki ja sydän samassa paketissa

EIPÄ TAIDA OLLA sen tärkeämpää asiaa kuin toimiva sydän. Oulun Sydänkeskus on sydäntauteihin ja niiden ennaltaehkäisyyn erikoistunut inhimillinen ja paikallinen lääkärikeskus. Tällä hetkellä sillä on toimipisteet Oulussa ja Rovaniemellä, ja jos asiat menevät kuten on tarkoitus, niin tulevaisuudessa myös monella muulla paikkakunnalla.

Tutustu tarinaan

Oulun Sydänkeskus: Järki ja sydän samassa paketissa

EIPÄ TAIDA OLLA sen tärkeämpää asiaa kuin toimiva sydän. Oulun Sydänkeskus on sydäntauteihin ja niiden ennaltaehkäisyyn erikoistunut inhimillinen ja paikallinen lääkärikeskus. Tällä hetkellä sillä on toimipisteet Oulussa ja Rovaniemellä, ja jos asiat menevät kuten on tarkoitus, niin tulevaisuudessa myös monella muulla paikkakunnalla.

Tutustu tarinaan

Rovaniemen Keittiömaailma: Uusi yrittäjä tutuksi alueen asukkaille

KEITTIÖ ON SYDÄMEN ASIA – tämän tietävät Rovaniemen Keittiömaailman ammattilaiset. Mutta miten asia saataisiin viestittyä myös kuluttajille? Rovaniemen Keittiömaailma on Suomen pohjoisin Keittiömaailman myymälä ja sen markkina-alue on melkein puolen Suomen kokoinen. Suunnittelimme uuden yrittäjän kanssa, mikä olisi paras tapa tuoda häntä tutuksi ja kasvattaa samalla yrityksen valtakunnallista markkinajohtajastatusta.

Tutustu tarinaan

Rovaniemen Keittiömaailma: Uusi yrittäjä tutuksi alueen asukkaille

KEITTIÖ ON SYDÄMEN ASIA – tämän tietävät Rovaniemen Keittiömaailman ammattilaiset. Mutta miten asia saataisiin viestittyä myös kuluttajille? Rovaniemen Keittiömaailma on Suomen pohjoisin Keittiömaailman myymälä ja sen markkina-alue on melkein puolen Suomen kokoinen. Suunnittelimme uuden yrittäjän kanssa, mikä olisi paras tapa tuoda häntä tutuksi ja kasvattaa samalla yrityksen valtakunnallista markkinajohtajastatusta.

Tutustu tarinaan

Toivon Kuulo: ”Ei vain äänenlaatu, vaan myös elämänlaatu”

TOIVON KUULO on ensimmäinen pohjoissuomalainen kuulontutkimuksen ja -kuntoutuksen erikoisliike. Yritys halusi tuoda ihmisten tietoisuuteen sen, että kuuloa voi hoitaa myös erikoisliikkeessä, ja heidän kanssaan hoitopalveluissa korostuvat nopeus, laatu, yksilöllisyys ja asiakkaan omien toiveiden huomioon ottaminen.

Tutustu tarinaan

Toivon Kuulo: ”Ei vain äänenlaatu, vaan myös elämänlaatu”

TOIVON KUULO on ensimmäinen pohjoissuomalainen kuulontutkimuksen ja -kuntoutuksen erikoisliike. Yritys halusi tuoda ihmisten tietoisuuteen sen, että kuuloa voi hoitaa myös erikoisliikkeessä, ja heidän kanssaan hoitopalveluissa korostuvat nopeus, laatu, yksilöllisyys ja asiakkaan omien toiveiden huomioon ottaminen.

Tutustu tarinaan

Ylläs: Talvi ja seitsemän muuta syytä tulla Ylläkselle

KAIKKI TUNTEVAT YLLÄKSEN, mutta kaikki eivät siellä vielä käy. Ei, vaikka se on suurin, kaunein ja puhtain. Ja jos käyvät, niin useimmiten talvisin. Silmiä hivelevä luonto ja seitsemän muuta vuodenaikaa ovat aivan yhtä hyviä syitä käydä. Ylläs on niin hieno paikka, että sillä ei oikeastaan ole ongelmia, ainoastaan mahdollisuuksia.

Tutustu tarinaan

Ylläs: Talvi ja seitsemän muuta syytä tulla Ylläkselle

KAIKKI TUNTEVAT YLLÄKSEN, mutta kaikki eivät siellä vielä käy. Ei, vaikka se on suurin, kaunein ja puhtain. Ja jos käyvät, niin useimmiten talvisin. Silmiä hivelevä luonto ja seitsemän muuta vuodenaikaa ovat aivan yhtä hyviä syitä käydä. Ylläs on niin hieno paikka, että sillä ei oikeastaan ole ongelmia, ainoastaan mahdollisuuksia.

Tutustu tarinaan

Saaga Travel: Koska jokainen matka on tarina

SAAGA TRAVEL on uusi innovatiivinen ja ennakkoluuloton tilausajoihin ja henkilökuljetuksiin erikoistunut yritys, joka haluaa erottua kilpailijoistaan laadulla, ja kuten jo nimikin sanoo, tarinoilla. Sillä reissut, jos mitkä, ovat täynnä ikimuistoisia tarinoita – jo tehtyjä ja tulevia.

Tutustu tarinaan

Saaga Travel: Koska jokainen matka on tarina

SAAGA TRAVEL on uusi innovatiivinen ja ennakkoluuloton tilausajoihin ja henkilökuljetuksiin erikoistunut yritys, joka haluaa erottua kilpailijoistaan laadulla, ja kuten jo nimikin sanoo, tarinoilla. Sillä reissut, jos mitkä, ovat täynnä ikimuistoisia tarinoita – jo tehtyjä ja tulevia.

Tutustu tarinaan

Lounastuote: Ellei muuten niin maun vuoksi

KONSTAILEMATONTA KOTIRUOKAA aidoista raaka-aineista ja Suomen luonnosta. Tämä kuulostaa hyvältä jo sellaisenaan, mutta kun tuote kruunataan Marttojen makutestin ykkössijalla, niin alkaa vesi herahtaa kielelle. Mutta kilpaillulla valmisruokamarkkinoilla pienen ei ole helppoa saada ääntänsä kuuluville.

Tutustu tarinaan

Lounastuote: Ellei muuten niin maun vuoksi

KONSTAILEMATONTA KOTIRUOKAA aidoista raaka-aineista ja Suomen luonnosta. Tämä kuulostaa hyvältä jo sellaisenaan, mutta kun tuote kruunataan Marttojen makutestin ykkössijalla, niin alkaa vesi herahtaa kielelle. Mutta kilpaillulla valmisruokamarkkinoilla pienen ei ole helppoa saada ääntänsä kuuluville.

Tutustu tarinaan

Pörhö: Pörhö ja tulevaisuuden tienviitta

MITEN MUUTTUA maailmassa, jossa mikään ei tunnu olevan ennallaan? Haluavatko ihmiset jatkossa omistaa autoja? Ja jos, niin minkälaisia? Kulkevatko ne bensalla, kaasulla, sähköllä vai ihan jollain muulla? Matkalla on muutama kysymys, mutta ne on tehty ratkaistavaksi, sillä Pörhö aikoo olla jatkossakin alansa kellokas.

Tutustu tarinaan

Pörhö: Pörhö ja tulevaisuuden tienviitta

MITEN MUUTTUA maailmassa, jossa mikään ei tunnu olevan ennallaan? Haluavatko ihmiset jatkossa omistaa autoja? Ja jos, niin minkälaisia? Kulkevatko ne bensalla, kaasulla, sähköllä vai ihan jollain muulla? Matkalla on muutama kysymys, mutta ne on tehty ratkaistavaksi, sillä Pörhö aikoo olla jatkossakin alansa kellokas.

Tutustu tarinaan

Tutustu Kasvun Paikkaan, Kaleva Median markkinoinnin kasvuohjelmaan.

Kasvun Paikan tarkoituksena on auttaa pohjoisen yrityksiä kasvamaan markkinoinnin keinoin, paikallis- ja asiakasymmärrystä hyödyntäen. Tavoitteena on aidosti yhdessä tunnistaa, ymmärtää ja auttaa löytämään mukaan valikoituneiden yritysten haasteet markkinoinnissa ja löytää markkinoinnille suunta sekä viedä yhdessä suunnitelmat aina toimenpiteiksi asti. Markkinointiohjelman tarkoituksena on edesauttaa rakentamaan pitkäjänteistä yhteistyötä ja syventää luottamusta. Yhdessä tekemällä saavutamme enemmän.

Katso lisää

Ota yhteyttä

yrityksille@kalevamedia.fi
08 5377 180
Jätä yhteydenottopyyntö
Tilaa asiakasviestintämme

Suosituimmat

Hinnastot
Kaleva Median julkaisut
Mediakortit
Aineisto-ohjeet
Kumppaniohjelma
Kasvutarinat

Palvelumme

Asiakas- ja markkinaymmärrys
Suunnittelu ja konseptointi
Sisällöntuotanto
Julkaisu ja jakaminen
Mainonta
Mittaaminen ja kehittäminen

Etsitkö näitä?

Ajankohtaista
Avoimet työpaikat
Kaleva Media yhtiöperhe
Indieplace
Offerilla
Kolmiokirja
Asiakaspalvelu kuluttajille
© Copyright - Kaleva Media yrityksille - Enfold Theme by Kriesi
  • Tietosuoja
  • Evästeasetukset
Scroll to top