Kasvutarinat
Pörhö ja tulevaisuuden tienviitta
MITEN MUUTTUA maailmassa, jossa mikään ei tunnu olevan ennallaan? Haluavatko ihmiset jatkossa omistaa autoja? Ja jos, niin minkälaisia? Kulkevatko ne bensalla, kaasulla, sähköllä vai ihan jollain muulla? Matkalla on muutama kysymys, mutta ne on tehty ratkaistavaksi, sillä Pörhö aikoo olla jatkossakin alansa kellokas.
Pörhön Autoliike
Autokaupan pohjoinen jättiläinen näkyy ja kuuluu mediassa, mutta markkinoinnin terävöittäminen ja kanavien tehokkaampi käyttö tarjoaa molemminpuolisia mahdollisuuksia sekä Pörhölle että Kaleva Medialle yhteistyön tiivistämiseen.
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Kalevasta tuli yhteydenotto ja konsepti vaikutti meille mielenkiintoiselta. Tämän perusteella vastattiin, että halutaan olla mukana. Tottakai haluamme kehittää omaa markkinointiamme ja Kasvun paikka tarjosi siihen uusia näkökulmia.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Perinteisen markkinoinnin lisäksi meidän tulisi löytää myös uusia ajatuksia ja tapoja saavuttaa laajempia kohderyhmiä markkinoinnin avulla. Tämän lisäksi meidän tulisi teroittaa markkinointiviestintää muutaman asian osalta, joilla me erotumme muista toimijoista.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Odotamme Kasvun paikan myötä, että saamme perinteiseen markkinointiin mielenkiintoista muutosta. Haluamme kehittää markkinointiamme, jotta saavuttaisimme näkyvyyttä laajemmin ja tehokkaammin kuin ennen.
Kiinnostuitko? Tutustu tarjontaan ja Pörhön palveluihin: Porho.fi
Kasvun Paikan tavoitteena on aidosti yhdessä tunnistaa, ymmärtää ja auttaa löytämään mukaan valikoituneiden yritysten haasteet markkinoinnissa ja löytää markkinoinnille suunta sekä viedä yhdessä suunnitelmat aina toimenpiteiksi asti. Markkinointiohjelman tarkoituksena on edesauttaa rakentamaan pitkäjänteistä yhteistyötä ja syventää luottamusta. Yhdessä tekemällä saavutamme enemmän.