
Kasvutarinat
Ellei muuten niin maun vuoksi
Konstailematonta kotiruokaa aidoista raaka-aineista ja Suomen luonnosta. Tämä kuulostaa hyvältä jo sellaisenaan, mutta kun tuote kruunataan Marttojen makutestin ykkössijalla, niin alkaa vesi herahtaa kielelle. Mutta kilpaillulla valmisruokamarkkinoilla pienen ei ole helppoa saada ääntänsä kuuluville.
Lounastuote
Konstailematonta kotiruokaa aidoista raaka-aineista ja Suomen luonnosta. Tämä kuulostaa hyvältä jo sellaisenaan, mutta kun tuote kruunataan Marttojen makutestin ykkössijalla, niin alkaa vesi herahtaa kielelle. Mutta kilpaillulla valmisruokamarkkinoilla pienen ei ole helppoa saada ääntänsä kuuluville.
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Kasvun Paikka -konsepti tarjosi meille mahdollisuuden toteuttaa markkinointia Suomen johtavien huippuammattilaisten kanssa. Lounastuotteelle tämä konsepti vastasi niihin haasteisiin joita olimme markkinoinnin saralla kohdanneet. Digitalisaation myötä toimintaympäristömme on kokenut suuren muutoksen ja meidän tulisi ottaa uusia askeleita markkinoinnissa ja nimenomaan siinä, joka kohdennetaan suoraan kuluttajiin. Yrityksemme on vuosikymmeniä toiminut perheyritys ja nyt on tullut aika uudistaa yritysilmeemme. Olemme nyt valmiina ja avoimina kohtaamaan uusia tuulia brändimme ja markkinointimme suhteen.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Mikroyrityksenä on ensiarvoisen tärkeää löytää tehokas markkinointikanava, jossa käytetyllä panostuksella saavutetaan mahdollisimman suuri vaikuttavuus- ja asiakaspotentiaali. Haasteena on myös valinta lukuisten markkinointikanavien väliltä sekä päivittäisistä perustoiminnoista aiheutuva aikaresurssien puute. Päivittäiset toiminnot ovat olemassaolon edellytys, mutta ne vievät myös aikaa myös markkinoinnista.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Ensisijaisesti haluamme kasvattaa Lounastuotteen tunnettavuutta kuluttajien keskuudessa; olemme tämän alueen ikioma ruokatuottaja. Käyttämällä tämän alueen toimijoiden tuotteita, asiakkaan valinnat edesauttavat kasvattamaan kotiseutunsa elinvoimaisuutta. Odotamme innolla millaiseksi markkinointiviestinnän konseptimme rakentuu asiantuntijatiimin käsissä. Tässä konseptissa saavutettava monikanavaisuus ja sen myötä kasvava näkyvyys oli yksi arvostamistamme kriteereistä. Odotamme erityisesti mainontaa, joka herättää kuluttajien mielenkiinnon.
Kiinnostuitko? Kokeile verkkokauppaa: Lounastuote.fi
Kasvun Paikan tavoitteena on aidosti yhdessä tunnistaa, ymmärtää ja auttaa löytämään mukaan valikoituneiden yritysten haasteet markkinoinnissa ja löytää markkinoinnille suunta sekä viedä yhdessä suunnitelmat aina toimenpiteiksi asti. Markkinointiohjelman tarkoituksena on edesauttaa rakentamaan pitkäjänteistä yhteistyötä ja syventää luottamusta. Yhdessä tekemällä saavutamme enemmän.