Me autamme kasvuhaluisia yrityksiä koosta ja toimialasta riippumatta uudistumaan ja kasvamaan kokonaisvaltaisen markkinoinnin keinoin, paikallista ihmisymmärrystä hyödyntäen.
Me autamme kasvuhaluisia yrityksiä koosta ja toimialasta riippumatta uudistumaan ja kasvamaan kokonaisvaltaisen markkinoinnin keinoin, paikallista ihmisymmärrystä hyödyntäen.
Suomalaisten median kulutus on pirstaloitunut ja monikanavainen.…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/08/31104222/Juhapekka_Raitio_1200x628.jpg6281200aneladenichttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pnganeladenic2021-08-31 10:30:172022-02-02 15:20:29Esittelyssä Kaleva Median mainostuotanto: "Mehän tehhään vaikka mitä!”
Keksit ovat olleet kuluneen vuoden aikana lähes kaikkien markkinoijien…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/08/18163128/Anela_KM_netti_nostokuva_2.jpg6281200aneladenichttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pnganeladenic2021-08-23 12:00:422022-02-02 15:20:54Evästeiden ja datan ABC: Mitä on 1. 2. ja 3. osapuolten data, ja mitä markkinoijan pitäisi tietää evästeistä?
Digimainonnan kohdentaminen kuolee. Erilaisten kohderyhmien tunnistaminen…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/08/18163128/Anela_KM_netti_nostokuva_2.jpg6281200aneladenichttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pnganeladenic2021-08-18 09:00:272022-12-27 14:03:59Miksi 3. osapuolen evästeiden katoaminen on markkinoijalle pikemminkin siunaus kuin kiusa
Markkinointia suunnitellessa on hyvä pysähtyä miettimään…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/06/22130156/Anu_Rosberg_web_2200px.jpg11442205jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-06-22 13:03:142022-02-02 15:21:35Markkinoinnin kaksi aikaulottuvuutta; brändimarkkinointi vs. liidigenerointi