Me autamme kasvuhaluisia yrityksiä koosta ja toimialasta riippumatta uudistumaan ja kasvamaan kokonaisvaltaisen markkinoinnin keinoin, paikallista ihmisymmärrystä hyödyntäen.
Me autamme kasvuhaluisia yrityksiä koosta ja toimialasta riippumatta uudistumaan ja kasvamaan kokonaisvaltaisen markkinoinnin keinoin, paikallista ihmisymmärrystä hyödyntäen.
Sisältömarkkinointia alettiin tehdä kymmenisen vuotta sitten…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/03/31102445/Karoliina_Haikonen_web_2200px1.jpg11442205jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-06-07 08:33:592022-02-02 15:22:01Sisältömarkkinointi – uhka vai mahdollisuus asiakkaidesi aktivoimiseksi?
Me ihmiset olemme vahvasti tunteidemme, olettamustemme ja…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/05/24095657/Mari_Jauhola_kolumni_kuvitus.jpg5501060jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-05-24 09:58:352022-02-02 15:22:23Temppu ja miten se tehdään: 5 psykologista markkinoinnin kikkaa
Harva tiedostaa, miksi yhtäkkiä kokkaillaan tiettyjä reseptejä,…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/04/08123653/Hanna_Vartiainen_web_2200px.jpg11442205jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-04-08 12:41:252022-02-02 15:24:08Pakko saada - kun fetajuusto loppui New Yorkista