Tekstisisällöt

Hyvät sisällöt jäävät elämään. Ihmiset etsivät tietoa joka päivä.

Hyvällä sisällöllä saat lukijan pysähtymään ja viettämään aikaa yrityksesi viestin parissa. Tuloksellisten sisältöjen taustalla on hyvä suunnittelu ja kohderyhmäymmärrys: ymmärtämällä asiakastasi ymmärrät, millaiset sisällöt puhuttelevat häntä.

Uusia sisältöjä pitää muistaa tuottaa säännöllisesti, sillä mikään ei näytä yhtä hassulta kuin Ajankohtaista-osio, jossa edellinen sisältö on muutaman vuoden takaa. Hyvä ja puhutteleva sisältö ei kuitenkaan vanhene nopeasti, joten muista kierrättää hyviä sisältöjäsi. Esimerkiksi laadukas ja aina ajankohtainen artikkeli saa tuotettasi tai palveluasi etsivät ihmiset klikkaamaan artikkelin pariin vuosi toisensa jälkeen.