Mittaaminen ja kehittäminen
Data ei ole niin ihmeellinen asia. Se vain tekee markkinoinnin ja myynnin mittaamisen ja kehittämisen helpommaksi. Tehdään Sinullekin.
Data ei ole niin ihmeellinen asia. Se vain tekee markkinoinnin ja myynnin mittaamisen ja kehittämisen helpommaksi. Tehdään Sinullekin.
Keskeinen tavoitteemme on luoda markkinointiin tehokas mittaamisen ja jatkuvan parantamisen malli. Varmistetaan yhdessä, että markkinoinnilla on vaikutusta liiketoimintaasi.
Tarjoamme datapalveluja markkinoinnin ja myynnin johtamisen tueksi.
Johtamisen kannalta oleellista tietoa asiakkaista, markkinoinnista ja myynneistä kertyy moneen eri järjestelmään ja kanavaan. Ajantasaisen tiedon ja kokonaiskuvan ylläpitäminen, seuraaminen ja hyödyntäminen on aikaa vievää ja työlästä ja voi vaatia monen järjestelmän asiantuntijuutta.
Tarjoamme markkinoijille palveluna markkinoinnin ja myynnin johtamisen keskeiset tiedot yhteen paikkaan, Kasvun Alustalle. Helposti ja havainnollisesti hyödynnettäväksi.
Kasvun Alustan avulla voit syventää asiakasymmärrystäsi askel kerrallaan. Se mahdollistaa kustannustehokkaan ja helpon tavan hyödyntää dataa liiketoimintasi kehittämisessä. Kasvun Alusta laajenee markkinoijan liiketoimintatarpeiden mukaan esimerkiksi alun kampanjaseurantatasosta asiakassegmentoinnin hyödyntämiseen markkinoinnin automaatiossa ja myyntistrategian pohdinnoissa.
Kasvun Alusta koostuu kolmesta eri tasosta: Markkinointi-, Myynti- ja Liiketoimintatutkasta.
Palvelun tuottaa Kolmas Polvi.
Kun näimme, että yhden euron investointi markkinointiin toi kuusi euroa lisää liikevaihtoa, oli helppo tehdä päätös lisätä markkinointipanostuksia.
Risto Juntunen – Offerillan toimitusjohtaja
Markkinointitutkan avulla seuraat helposti ja selkokielisesti digitaalisen kotipesän, verkkosivuston toimivuutta.
Vain 50 €/kk saatte päivittäin ajantasaisen näkymän, jonka avulla voi seurata verkkosivuston aktiivisuutta ja markkinointikampanjoiden toimivuutta.
”Vaikka kyseessä onkin meidän talon tuote, niin voin sitä rehellisesti suositella kaikille muillekin. Erityisesti pienyrittäjät ja yritykset, joilla ei ole omaa markkinointiorganisaatiota, teillä jos kenellä olisi hyvä seurata mistä ja miten se liikenne verkkoon tulee ja miten markkinointi eri kanavissa toimii. Sohiminen siellä täällä ilman asiaankuuluvaa seurantaa aiheuttaa vaan loven budjettiin, ilman tietoa miten ja mikä tekeminen missäkin toimii.”
Jussi Väätäinen, Kaleva median markkinoinnin tuottaja
Myyntitutka kokoaa eri järjestelmistä tiedot asiakkaista, markkinointitoimenpiteistä ja myynnistä yhteen ja esittää tärkeä tiedot havainnollisesti.
Saatte päivittäin ajantasaisen näkymän, jonka avulla voi seurata markkinoinnin vaikutuksia myynnin kehitykseen.
Liiketoimintatutkan avulla rakennetaan yrityksesi tarpeisiin kokonaisvaltainen markkinoinnin ja johtamisen työkalu. Se mahdollistaa usean eri datalähteen yhdistämisen.
Saatte päivittäin ajantasaisen näkymän markkinoinnin ja myynnin tärkeimpiin mittareihin. Räätälöimme tarpeisiisi sopivan kokonaisuuden.
Kasvun Alusta mahdollistaa oman datasi hyödyntämisen kustannustehokkaasti. Kasvun Alusta koostuu kolmesta eri tasosta: Markkinointi-, Myynti- ja Liiketoimintatutkasta. Tutkien avulla luodaan näkyvyyttä asiakkaiden käyttäytymiseen ja siihen, miten markkinointi vaikuttaa myynnin kehitykseen.
Valmiiksi konseptoitujen kokonaisuuksien avulla opit hyödyntämään asiakkaista saatavaa tietoa ja syvennät asiakasymmärrystäsi askel kerrallaan.
Markkinointitutkan avulla seuraat helposti ja selkokielisesti digitaalisen kotipesän, verkkosivuston toimivuutta.
Vain 50 €/kk saatte päivittäin ajantasaisen näkymän, jonka avulla voi seurata verkkosivuston aktiivisuutta ja markkinointikampanjoiden toimivuutta.
Myyntitutka kokoaa eri järjestelmistä tiedot asiakkaista, markkinointitoimenpiteistä ja myynnistä yhteen ja esittää tärkeä tiedot havainnollisesti.
Saatte päivittäin ajantasaisen näkymän, jonka avulla voi seurata markkinoinnin vaikutuksia myynnin kehitykseen.
Liiketoimintatutkan avulla rakennetaan yrityksesi tarpeisiin kokonaisvaltainen markkinoinnin ja johtamisen työkalu. Se mahdollistaa usean eri datalähteen yhdistämisen.
Saatte päivittäin ajantasaisen näkymän markkinoinnin ja myynnin tärkeimpiin mittareihin. Räätälöimme tarpeisiisi sopivan kokonaisuuden.
Käyttäjämäärä | |||
Datalähteet | |||
Datan säilytys |
Mittarit: | |||
Kävijätiedot | |||
Katsotuimmat sivustot ja käytetyimmät hakusanat | |||
Kampanja- ja kanavakohtainen tavoittavuus | |||
Ostopolku, konversiomittaus | |||
Myynnin perustiedot (myyjät, alueet, tuotteet) | |||
Keskiostokset (uudet ja palaavat asiakkaat) | |||
Asiakassegmentointi ostokäyttäytymisen mukaan | |||
Asiakaspysyvyys (kk, vuosi) | |||
Räätälöidyt mittarit |
Käyttäjämäärä | |||
Datalähteet | |||
Datan säilytys | |||
Mittarit: | |||
Kävijätiedot | |||
Katsotuimmat sivustot ja käytetyimmät hakusanat | |||
Kampanja- ja kanavakohtainen tavoittavuus | |||
Ostopolku, konversiomittaus | |||
Myynnin perustiedot (myyjät, alueet, tuotteet) | |||
Keskiostokset (uudet ja palaavat asiakkaat) | |||
Asiakassegmentointi ostokäyttäytymisen mukaan | |||
Asiakaspysyvyys (kk, vuosi) | |||
Räätälöidyt mittarit |