Mittaaminen ja kehittäminen

Keskeinen tavoitteemme on luoda markkinointiin tehokas mittaamisen ja jatkuvan parantamisen malli. Varmistetaan yhdessä, että markkinoinnilla on vaikutusta liiketoimintaasi.

  • Mitkä ovat olennaisia mittareita?
  • Miten eri kanavissa voidaan parantaa kohdennusta?
  • Millä markkinointitoimenpiteillä on eniten vaikutusta liiketoiminnallisiin tavoitteisiin?

Vaikutusten mittaaminen ja seuranta ohjaavat aktiivisiin toimenpiteisiin. Datan keräämisen ja tavoitteiden seurannan jälkeen tulee kysyä, miksi pääsimme tai emme päässeet tavoitteisiin? Miksi korkealaatuinen sisältö ei tavoita yleisöä? Kokeillaan eri kanavia, hakusanoja tai versioita. Mitä voidaan tehdä tavoitteen saavuttamiseksi? Yrityksen tarpeisiin räätälöity analytiikka auttaa myös trendien seurantaan ja pidemmän aikavälin kehityksen havainnointiin.

Tutustu Kasvun Alusta -datapalveluihimme. Meiltä nyt myös asiakastyytyväisyyden mittaamisen palvelut.

Lue lisää: Käytätkö oikeaa informaatiota markkinointisi ja liiketoimintasi kasvattamiseen?

Tee toimenpiteitä, jotka edistävät tavoitteitasi!