Display-mainonta

Display-mainonta, eli yleisemmin tunnettu bannerimainonta, on yksi käytetyimpiä digitaalisen mainonnan muotoja. Display-mainos koostuu mainosaineistosta (kuva, teksti, video) jota klikkaamalla ohjataan käyttäjä halutulle verkkosivulle.

Display-mainonnan ylivoimaisimpia hyötyjä ovat tarkat kohdentamismahdollisuudet, joustava hinnoittelu sekä mahdollisuus monipuolisiin mainosaineistoihin, joissa voi ja kannattaa käyttää luovuutta – teknisiä rajoituksia, kun ei nykyään juurikaan ole. Vain mielikuvitus on rajana!

Suoran sivuliikenteen saamisen lisäksi onnistunut display-mainonta jättää myös muistijäljen mainoksen nähneelle. Tämän takia diplay-mainonta soveltuu erinomaisesti niin tehokkaaseen taktiseen mainontaan, kuin pitkäaikaiseen tunnettuuden kasvattamiseenkin.

Laiteriippumattomilla ratkaisuilla tavoitat kohderyhmäsi missä tahansa, ympäri vuorokauden. Toisinaan mainoksen ympäristöön kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota; esimerkiksi uutismedioissa toteutetulla display-mainonnalla saat kiinni ostovoimaiset kuluttajat ja tavoitat yleisösi laadukkaassa mediaympäristössä, jolloin myös yrityksesi mielletään luotettavaksi. Laadukkaassa mediaympäristössä mainostamalla myös brand safety on taattu.