Display-mainosten aineisto-ohjeet

Lähetä aineisto

mainos@kalevamedia.fi
(Kaleva Median kaikki julkaisut)

Aikataulu

Perusmainosmuodot:
Kolme arkipäivää ennen kampanjan alkua

Rich-media ratkaisut, mobiili-interstitiaali, AdSwiper, digietusivu, videot:
Viisi arkipäivää ennen kampanjan alkua

Liitä aineistoon

  • Mainostajan ja kampanjan nimi
  • Julkaisupäivä ja -aika
  • Kohdemedia (mainospaikka tai palvelu)
  • Url-osoite (mihin mainoksesta ohjataan)
  • Mainostajan yhteystiedot
  • Aineiston toimittajan yhteystiedot
  • Mahdolliset kohdennukset
  • Jos samassa kampanjassa on useampi aineisto, tarvitaan tieto näytetäänkö aineistoja tietyssä järjestyksessä.

Huomioi mainosten maksimi kilotavurajat. Vältä raskaiden kuvien, Javascript-kirjastojen ja ulkoisten CSS-tiedostojen käyttöä. Kilotavurajoja ei voi kiertää käyttämällä loadereita tai kolmannen osapuolen tagiä.

Kaikki ohjaukset täytyy tehdä käyttäen HTTPS-protokollaa ja linkkien tulee avautua uuteen välilehteen. Tarkista, että klikkiseuranta on tehty ohjeistuksemme mukaisesti.

Testaa mobiililaitteilla näkyvä mainos iOS, Android ja Windows Phone alustoilla.

Aineiston voi lähettää png, jpg tai gif tiedostoina. Tarkista hml5-muoto alla olevasta taulukosta.