Keksit ovat olleet kuluneen vuoden aikana lähes kaikkien markkinoijien…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/08/18163128/Anela_KM_netti_nostokuva_2.jpg6281200aneladenichttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pnganeladenic2021-08-23 12:00:422022-02-02 15:20:54Evästeiden ja datan ABC: Mitä on 1. 2. ja 3. osapuolten data, ja mitä markkinoijan pitäisi tietää evästeistä?
Digimainonnan kohdentaminen kuolee. Erilaisten kohderyhmien tunnistaminen…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/08/18163128/Anela_KM_netti_nostokuva_2.jpg6281200aneladenichttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pnganeladenic2021-08-18 09:00:272022-02-02 15:21:13Miksi 3. osapuolen evästeiden katoaminen on markkinoijalle pikemminkin siunaus kuin kiusa
Markkinointia suunnitellessa on hyvä pysähtyä miettimään…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/06/22130156/Anu_Rosberg_web_2200px.jpg11442205jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-06-22 13:03:142022-02-02 15:21:35Markkinoinnin kaksi aikaulottuvuutta; brändimarkkinointi vs. liidigenerointi
Sisältömarkkinointia alettiin tehdä kymmenisen vuotta sitten…
https://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2021/03/31102445/Karoliina_Haikonen_web_2200px1.jpg11442205jussivaatainenhttps://d3f5ute1xnzkw4.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/333/2020/06/02110832/Kaleva_Media_vaaka_posa_suojaalue_h60.pngjussivaatainen2021-06-07 08:33:592022-02-02 15:22:01Sisältömarkkinointi – uhka vai mahdollisuus asiakkaidesi aktivoimiseksi?