
Kasvukolumnit asiantuntijoiltamme


Markkinointijohtaja – sinä olet vastuussa yrityksesi datasta
Tietoisuus datan arvosta ja sen tarpeellisuudesta on lisääntynyt…

Asiakasymmärrystä pohjoiselta kantilta katsottuna
Kaleva Media on tutkinut pohjoissuomalaista sielunelämää,…

Muutoksen ja pysyvyyden tasapaino
Kaleva Median digi- ja sisältömarkkinointipalveluiden johtaja…

Esittelyssä Kaleva Median mainostuotanto: "Mehän tehhään vaikka mitä!”
Suomalaisten median kulutus on pirstaloitunut ja monikanavainen.…

Evästeiden ja datan ABC: Mitä on 1. 2. ja 3. osapuolten data, ja mitä markkinoijan pitäisi tietää evästeistä?
Keksit ovat olleet kuluneen vuoden aikana lähes kaikkien markkinoijien…

Miksi 3. osapuolen evästeiden katoaminen on markkinoijalle pikemminkin siunaus kuin kiusa
Digimainonnan kohdentaminen kuolee. Erilaisten kohderyhmien tunnistaminen…

Markkinoinnin kaksi aikaulottuvuutta; brändimarkkinointi vs. liidigenerointi
Markkinointia suunnitellessa on hyvä pysähtyä miettimään…

Sisältömarkkinointi – uhka vai mahdollisuus asiakkaidesi aktivoimiseksi?
Sisältömarkkinointia alettiin tehdä kymmenisen vuotta sitten…

Temppu ja miten se tehdään: 5 psykologista markkinoinnin kikkaa
Me ihmiset olemme vahvasti tunteidemme, olettamustemme ja…
Ajankohtaista

Katso tallenne Indieplacen Aidon vaikuttavuuden webinaarista
Indieplacen Aidon vaikuttavuuden webinaari tarjoili 16.2.2022…

Kaleva Median Ystävämyynti 11.2.2022
Tarjoamme yrityksille mainosratkaisut ja markkinointipalvelut…

Outshine Kaleva Median LED-näyttöjen valtakunnalliseksi kumppaniksi
Kaleva Media ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen…

Lehtien ilmestyminen joulun 2021 ja uuden vuoden aikaan
Joulun, uuden vuoden ja loppiaisen juhlinta aiheuttaa muutoksia…

Pilottihanke Oulu247 päättyy vuoden vaihteessa
Kaleva Median pilottihanke Oulu247:n palvelu tällaisenaan päättyy…

Siikajokilaakson ilmestymispäivä muuttuu keskiviikoksi
Siikajokilaakso-paikallislehden ilmestymispäivä muuttuu huhtikuun…

Kalevan rakenne muuttuu 9.12. alkaen – arkilehti joustavoituu ja viikonloppuihin enemmän sisältöä
Kaleva ilmestyy jatkossa arkisin yksiosaisena – muutoksen taustalla…

Kaupunkilehtien jakelua tehostetaan teline- ja suorajakelulla – katso telinejakelupaikat
Kaleva Media on tehnyt erilaisia toimenpiteitä varmistaakseen…

Toivota hyvää joulua asiakkaille ja yhteistyökumppaneille – tehdään samalla yhdessä hyvää
Tehdään jälleen yhdessä hyvää. Lahjoitamme osan joulutervehdysten…

Itsenäisyyspäivän vaikutukset mainosaineistojen toimituksiin
Tuleva Suomen itsenäisyyspäivä vaikuttaa painettavien lehtien…