Printtimainonta

Printti- eli lehtimainonnalla saat ostovoimaisten kuluttajien jakamattoman huomion mainonnallesi ja tavoitat yleisösi laadukkaassa mediaympäristössä.

Printtimainonta koetaan mieluisimpana mainosmuotona ja kuluttajat pitävät sanomalehtiä luotettavina tiedonlähteinä. Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain, joten ostopäätöksiin vaikuttajina sanomalehdet ovatkin ylivoimaisia. Lisäksi printtimainonnan huomioarvot ovat pysyneet vuosia korkeina ja lehtien parissa viihdytään jopa yli puoli tuntia.

Laajaan printtivalikoimaamme kuuluvat maakuntalehdet, kaupunkilehdet ja paikallislehdet. Tavoita pohjoisen Suomen luetuimmilla sanoma-, paikallis- ja kaupunkilehdillä Valitse tavoitteillesi sopivin tapa mainostaa lehdessä.

78 %

Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain.