Printtimainonta

Printti- eli lehtimainonnalla saat ostovoimaisten kuluttajien jakamattoman huomion mainonnallesi ja tavoitat yleisösi laadukkaassa mediaympäristössä.

Printtimainonta koetaan mieluisimpana mainosmuotona ja kuluttajat pitävät sanomalehtiä luotettavina tiedonlähteinä. Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain, joten ostopäätöksiin vaikuttajina sanomalehdet ovatkin ylivoimaisia. Lisäksi printtimainonnan huomioarvot ovat pysyneet vuosia korkeina ja lehtien parissa viihdytään jopa yli puoli tuntia.

78 %

Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain.

Laajaan printtivalikoimaamme kuuluvat maakuntalehdet, kaupunkilehdet ja paikallislehdet. Tavoita pohjoisen Suomen luetuimmilla sanoma-, paikallis- ja kaupunkilehdillä Valitse tavoitteillesi sopivin tapa mainostaa lehdessä.

78 %

Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain.