Natiivimainonta

Natiivimainonta on tehokas tapa tuoda brändisi viesti osaksi lukijoidemme uutispäivää.

Natiivimainonnassa median keinot, uutisartikkelit ja suuret lukijamäärät valjastetaan hyvien kaupallisten sisältöjen käyttöön. Kiinnostavalla, kohderyhmää puhuttelevalla sisällöllä saat lukijan pysähtymään ja viettämään aikaa yrityksesi viestin parissa. Natiivimainonta ei häiritse tai ole päälleliimattua vaan sen tehtävänä on opastaa, neuvoa, viihdyttää ja sitouttaa kuluttajaa brändiin.

Lukija hakeutuu itse sisällön pariin ja viihtyy täten siinä pidempään. Mainostajan artikkelin voi julkaista niin printissä kuin digissä, mutta tärkeintä on tehdä kohderyhmälle kiinnostavaa sisältöä.

Natiivisisältö näkyy kuten journalistien tuottama sisältö, eli se voi sisältää tekstiä, kuvia, videoita, testejä ja livelähetyksiä, mutta se erotellaan toimituksellisesta sisällöstä mainos-merkinnällä.