Hinnasto
Ulkomainonta
Hinnoitteluyksikkö on viikkospotti
Yksi viikkospotti tarkoittaa yhden viikon (ma–su) näkyvyyttä yhdessä diginäytössä.
Esimerkiksi:
Kampanja, jossa käytetään 10 diginäyttöä yhden viikon ajan = 10 viikkospottia
Kampanja, jossa käytetään 5 diginäyttöä kahden viikon ajan = 10 viikkospottia
Hintaryhmä 1 |
---|
630 €/viikkospotti |
Kolme ulkomainospaikkaa Oulun keskustassa; Rotuaarin lavan diginäyttö, Kauppurienkadun diginäyttö ja Kivisydämen diginäyttö |
Hintaryhmä 2 |
---|
490 €/viikkospotti |
Kaikki muut diginäytöt; 54 kpl pohjoisen Suomen alueella |
Hinnat sisältävät aineistonhallinnan ja -siirtomaksun. Hintoihin lisätään alv 24 %.