Tavoita pohjoisen Suomen luetuimmilla sanoma-, paikallis- ja kaupunkilehdillä

Printti- eli lehtimainonnalla saat ostovoimaisten kuluttajien jakamattoman huomion mainonnallesi ja tavoitat yleisösi laadukkaassa mediaympäristössä. Lehtimainonta koetaan mieluisimpana mainosmuotona ja kuluttajat pitävät sanomalehtiä luotettavina tiedonlähteinä. Painettuun lehteen tarttuu edelleen 78 % suomalaisista viikoittain, joten ostopäätöksiin vaikuttajina sanomalehdet ovatkin ylivoimaisia. Lisäksi printtimainonnan huomioarvot ovat pysyneet vuosia korkeina ja lehtien parissa viihdytään jopa yli puoli tuntia.

Miksi et siis mainostaisi luotettavassa, turvallisessa ja tavoittavassa mediaympäristössä? Valitse tavoitteillesi sopivin tapa mainostaa lehdessä:

Printtimainonnan perusmuodot

Tarjontaamme kuuluvat erikokoiset ja eri sivuilla olevat mainospaikat, joilla saat korkean huomioarvon mainonnallesi ja, joista löydät sopivat ratkaisut tarpeisiisi. Tarjolla on etusivun mainospaikkoja, uutisaukeamaa, paraatipaikkoja ja eriaiheisia sivuja kuten urheilu, sää ja kulttuuri, erilaisten kohderyhmien tavoittamiseen. Sanomalehtimainonnalla tavoitat potentiaaliset asiakkaasi heti aamusta!

Liitteet

Lehden välissä olevilla liitteillä tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti, esimerkkeinä Helmi-liitteet ja Kesä-lehdet. Liitteet voivat olla lehden teemaliitteitä tai mainostajan omia mainosliitteitä. Liitteillä on korkea huomioarvo, niitä luetaan mielellään ja lukijat ottavat ne talteen.

Mainostajan artikkeli (advertoriaali)

Mainostajan artikkeli lehdessä on informatiivinen mainos, joka on tehty toimituksellisen sisällön tyyliin. Se antaa lukijalle perinteistä ilmoitusta enemmän ja kertoo tarinaasi. Lue lisää

Tutustu tarkemmin eri uutismedioihimme ja niiden mainosratkaisuihin!