Rekrymainonta

Rekrytointi on yksi suurimmista yritysten tekemistä investoinneista. Siksi haluamme, että rekrytointi onnistuu ja siitä saadaan hyviä tuloksia. Uudet kanavat, palvelut ja mahdollisuudet haastavat myös rekrytoinnin ammattilaisia.

Onnistu rekrytointiprosessissa

1. Rakenna työnantajamielikuvaa

Työnantajamielikuvan rakentaminen on pitkäjänteistä ja suunnitelmallisuutta vaativaa työtä. Sisältömarkkinoinnin keinot kuten mainostajan artikkelit ja videot ovat oiva tapa näkyä ja luoda kiinnostusta. Työpaikkailmoitukset ja nimitysuutiset ovat myös osa vahvan työnantajakuvan rakentamista.

Lue lisää: ”Näin rakennat työantajamielikuvaa”

2. Tavoita työnhakijat

Kaleva ja Lapin Kansa ovat ylivoimaisesti luetuimmat ja tavoittavimmat mediat Oulun ja Lapin markkina-alueilla. Hyödynnä rekrytoinnissasi monikanavaisesti printin ja digin kanavat – ja tavoita enemmän potentiaalisia työntekijöitä.

Tutustu tavoittavuuksiin: Kaleva | Lapin Kansa

3. Valitse toimivat mediaratkaisut

Alueen vahvoina ykkösmedioina tarjoamme tarpeisiisi sopivat ratkaisut pienistä mainostiloista laajoihin monimediakokonaisuuksiin myös avaimet käteen -palveluna. Palvelumme avainsanoja ovat helppous ja selkeys. Laadimme tarpeittesi ja budjettisi mukaiset kampanjaehdotukset, joista voimme yhdessä ideoida lopullisen kokonaisuuden.

Tutustu ratkaisuihin: Kaleva | Lapin Kansa

4. Tee valinnastasi uutinen

Nimitysuutiset viestivät onnistuneesta rekrytoinnista, yrityksen kehityksestä ja positiivisesta tilanteesta. Lisäksi ne ovat kiinnostavaa sisältöä.