Katso miten Pörhön Autoliike hakee vauhtia markkinointiinsa Kasvun paikasta

Jani Halme kirjoittaa tuoreessa Kasvun paikka reportaasissaan: Hyviin aikoihin tuudittautuminen on houkuttelevaa. Mitä sitä markkinointiin panostamaan, kun asiakkaita piisaa muutenkin.

Pörhön Autoliike ei hakeutunut Kasvun paikkaan mukaan sen vuoksi, etteikö menisi hyvin. Vaan sen vuoksi, että menisi hyvin jatkossakin.

Pörhöllä ei ole salaista reseptiä menestykseen. Kaniineja ei kiskota hatusta. Firma luottaa kovaan työntekoon, jota tehdään yhdessä. Ja jatkossakin.

”Pörhö on toistuvasti tullut mutkasta ensimmäisenä ulos. Tai ainakin paremmassa kunnossa kuin muut. Yksi syy on se, että yhtiö on osannut tavalla ja toisella – usein kolmannellakin – varautua tulevaisuuteen. Silloin kun asiat ovat vielä hyvin.”

Lämpenikö Pörhön väki Kasvun paikan tiimin aatoksille? Katso itse videot ja lue koko teksti Kasvun paikan sivuilla: kalevamedia.fi/kasvunpaikka