Tehdään yhdessä hyvää ja muistetaan lähimmäistä Ystävänpäivänä

Ystävänpäivänä 14. helmikuuta on jälleen Kaleva Median B2B asiakasratkaisujen Ystävämyynnin aika, jolloin tarjoamme erikoishintaisia mediatiloja asiakkaillemme. Tänä vuonna teemme lisäksi yhdessä hyvää, kun mediatilan ostaja voi oston yhteydessä kohdentaa 10 prosenttia tilauksen loppuhinnasta hyväntekeväisyyteen.

Kaleva Media lahjoittaa ostoista kertyneet summat kolmelle hyväntekeväisyyskohteelle, jotka voivat käyttää loppusummat mediatilaan Kaleva Median medioissa ja tuoda näin toimintaansa esille laajalle yleisölle.

Mukana olevat hyväntekeväisyyskohteet ovat Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja erityisesti heidän 100-vuotiskampanja sekä Nuorten netin toiminta, Oulun ensi- ja turvakoti ry:n mieskaveritoiminta sekä Lapin Muistiyhdistys ry:n Muisti-kaveritoiminta. Yritykset voivat itse päättää kampanjatilausta tehdessään mitä järjestöä he haluavat tukea.

Verkkokauppa avautuu 14.2. klo 8

Kaikki Kaleva Median Ystävämyynnin tuotteet ovat ostettavissa verkkokaupasta, joka avautuu perjantaina 14. helmikuuta klo 8. Verkkokauppa on avoinna keskiyöhön saakka ja erikoishintaisia tuotteita on tarjolla rajattu määrä.

– Tänä vuonna olemme panostaneet erityisesti sisältömarkkinoinnin tuotteisiin ja nämä huipputarjoukset tulevat liikkumaan vauhdilla. Kannattaa siis laittaa heti aamusta ostohousut jalkaan ja hyödyntää mediatilatarjoukset, jotka ovat alimmillaankin yli 50% alennuksia, Kaleva Median display-mainonnan asiantuntija Anela Denic vinkkaa.

Kaleva Median Ystävämyynnin verkkokaupan löydät perjantaina osoitteesta: www.kalevamedia.fi/ystavamyynti

Pidätämme oikeudet muutoksiin. Tarjoustuotteita on saatavilla vain rajoitettu määrä.