Lisäpotkua tapahtumamarkkinointiin sisältömarkkinoinnin keinoin

Pohjoisen tapahtumatarjonta kasvaa vuosi vuodelta ja entistä monipuolisempi tarjonta antaa kuluttajille entistä enemmän valinnanvaraa. Erottautuminen tapahtumatarjonnasta on hyvä keino löytää oma kohderyhmä ja erikoislaatuisemmat tapahtumat ovat olleet valtakunnallisessa nosteessa viime vuosina.

Pohjois-Suomessa uusina tapahtumina suosioon ovat nousseet erityiset seikkailukilpailut, joita järjestetään esimerkiksi hiihtokeskuksissa ja kaupunkien keskustoissa. Yksi näistä on Rukalla järjestettävä City Survivors Ruka, joka luotti Kaleva Median sisältömarkkinointiin lähtiessään hakemaan kasvua kesän 2019 tapahtumaan. Nousussa olevat osallistujamäärät, kasvanut kiinnostus verkkosivuilla ja uusien kohderyhmien tavoittaminen erityisesti Rovaniemen seudulla siivittivät seikkailukilpailun luvut kasvuun.

Tutustu miten City Survivors Ruka ja Kaleva Media piristivät Rukan matkailumääriä ja -tarjontaa alkukesästä.

Case: City Survivors Ruka x Kaleva Media

Varaa sisältömarkkinoinnin kampanjasi >

Hyödynnä mainonnassa myös laajalevikkeinen Helmi-liite sekä sivustojemme tapahtumakalenterit.

Tapahtumat-palvelussa voit ostaa tapahtumallesi myös lisänäkyvyyttä. Tapahtuma on mahdollista saada nostettua palvelun etusivulle, tai voit myös parantaa tapahtumasi näkyvyyttä hakutuloksissa. Voit ostaa lisänäkyvyyttä tapahtumallesi ilmoittajatyökalussa tapahtuman ilmoituksen jättämisen jälkeen. Sivusto neuvoo sinua oston tekemisessä. Tarvittaessa ota yhteyttä omaan myyjääsi tai Palvelupisteeseen p. 08-5377180, mediamyynti@kaleva.fi