Kaleva Median kokonaistavoittavuus yli puoli miljoonaa

Uusimman KMT:n tutkimuksen mukaan pohjoisen mediatalon, Kaleva Median julkaisut tavoittavat 532 000 lukijaa/kävijää viikossa. Se tarkoittaa 84 % pohjoisen Suomen ihmisistä. Kaleva Median tavoittavin mediabrändi on Kaleva, joka täyttää tänä vuonna pyöreät 120 vuotta. Kalevan tuoteperhe (Kaleva, Kaleva.fi ja näköislehti) tavoittaa viikoittain 451 000 lukijaa. Kaleva on kolmanneksi suurin mediabrändi koko Suomessa Helsingin Sanomien ja Aamulehden jälkeen. Lapin markkina-alueen suurin mediabrändimme Lapin Kansa tavoittaa 148 000 lukijaa/kävijää viikoittain.

Tutkimuksen mukaan 91 % suomalaisista lukee viikoittain sanoma- tai aikakauslehteä jollakin välineellä. Välineistä suosituin on painettu lehti, jota lukee kolme neljästä. Digitaalisesti lehtensä lukevia on 65 % vastaajista ja joka toinen lukee sisältöä matkapuhelimella.

Kaleva Mediaan kuuluu kahdeksan tilattavaa sanomalehteä ja seitsemän kaupunkilehteä sekä yli 50 aikakaus- ja ristikkolehteä. Lisäksi markkinointipalveluita tarjoavat vaikuttajamarkkinointiin ja sen suunnitteluun erikoistunut Indieplace, Suomen suurin paikallisten tarjousten markkinapaikka Offerilla sekä digitaalisen markkinoinnin ja median asiantuntijayritys Pro Ratas.

Pohjoisen vahvana markkinointikumppanina tarjoamme Sinulle, hyvä mainostaja ratkaisut pienistä mainostiloista laajoihin monimediakokonaisuuksiin – tuloksia, tavoittavuutta ja tehoa kellon ympäri.

 

Lähde: MediaAuditFinland, KMT2018