Mainonnan kohdentaminen Kalevassa

Mainontaa on mahdollista kohdentaa monin eri tavoin parhaan mahdollisen tuloksen sekä oikean kohderyhmän saavuttamiseksi. Yksinkertaisimmillaan se tarkoittaa, että mainosta näytetään vain tiettynä kellonaikana tai vain tietyllä Kaleva.fi osastosivulla. Autamme sinua valitsemaan kampanjaasi sopivan kohdennuksen.

Mainonnan uudelleen kohdentaminen eli retargetointi

Mainostajan sivuilla käyneille

Onko asiakas jo käynyt sivuillasi? Haluatko tavoittaa hänet uudelleen ja syventää viestiäsi tai muistuttaa?
Retargetoinnilla tavoitat yhteiset lukijamme helposti tekniikan avulla.

Mainontaa jo nähneille

Kampanjan voi tehdä myös vaiheittain: ensin otetaan kiinni mahdollisimman moni sivustomme eri kävijä. Seuraavassa vaiheessa näytetään mainontaa niille, jotka näkivät ensimmäisen kampanjan. Tämä mahdollistaa vaikkapa tarinan jatkamisen tai lukijan muistuttamisen.

Yleisökohdentaminen

Kalevan yleisötutka on työkalu, jonka avulla voimme kohdentaa mainontaa Kaleva.fi:ssä eri sosiodemografioiden perusteella (mm. ikä, sukupuoli, tulotaso) ja tietystä aiheesta kiinnostuneille kuluttajille.

Kaleva.fi:stä kerätään jatkuvasti valtava määrä selainpohjaista tietoa, joten olemme tunnistaneet verkkokävijöitämme kiinnostavia erilaisia verkkosisältöjä. Nyt voidaan helposti tavoittaa helposti ja tehokkaasti ihmisiä, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita tuotteestasi tai palvelustasi.

Yleisökohdentaminen mahdollistaa viestin viemisen tietyille demografioille tai tietystä asiasta kiinnostuneille. Mainonnan voi kohdistaa esimerkiksi vain 25-54 -vuotiaille naisille tai vain matkailusta kiinnostuneille kävijöillemme. Oikean yleisön tavoittamisen lisäksi tähän premium-näkyvyyteen kuuluu monipuolinen ja laaja raportointi, jonka avulla saa tärkeää tietoa yrityksen mainonnasta kiinnostuneista ihmisistä ja mainonnan toimivuudesta valittuun kohderyhmään.

Unohda hakuammunta ja hyödynnä kohderyhmälähtöinen mainonta.

Ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi tai Kalevan Palvelupisteeseen.