1. Rakenna työnantajamielikuvaa
Työnantajamielikuvan rakentaminen on pitkäjänteistä ja suunnitelmallisuutta vaativaa työtä. Sisältömarkkinoinnin keinot kuten mainostajan artikkelit ja videot ovat oiva tapa näkyä ja luoda kiinnostusta. Työpaikkailmoitukset ja nimitysuutiset ovat myös osa vahvan työnantajakuvan rakentamista.
2. Tavoita työnhakijat
Kaleva ja Lapin Kansa ovat ylivoimaisesti luetuimmat ja tavoittavimmat mediat Oulun ja Lapin markkina-alueilla. Hyödynnä rekrytoinnissasi monikanavaisesti printin ja digin kanavat ja tavoita enemmän potentiaalisia työntekijöitä.
Tutustu Kaleva Median medioiden tavoittavuuksiin
3. Valitse toimivat mediaratkaisut
Pohjoisen markkinajohtajana tarjoamme tarpeisiisi sopivat ratkaisut pienistä mainostiloista laajoihin monimediakokonaisuuksiin, myös avaimet käteen -palveluna. Palvelumme avainsanoja ovat helppous ja selkeys. Laadimme tarpeittesi ja budjettisi mukaiset kampanjaehdotukset, joista voimme yhdessä ideoida lopullisen kokonaisuuden.
4. Tee valinnastasi uutinen – lähetä tiedote
Nimitysuutiset viestivät onnistuneesta rekrytoinnista, yrityksen kehityksestä ja positiivisesta tilanteesta. Lisäksi ne ovat kiinnostavaa sisältöä toimituksille. Lähetä tiedotteesi Kaleva Median toimituksille sekä suosituimpiin valtakunnallisiin julkaisuihin.